• تماس : 09122799953
  • ایمیل: info@dalahoostand.com
  • ساعت کاری: 08:00-17:00

استند ام .دی .اف

استند ام دی اف

استند چوبی  و ام دی اف نوعی دیگر از استند های تبلیغاتی است که ویژگیهای خاص خود را از لحاظ ظاهری و قابلیتهای طراحی دارد .از میان انواع مواد خام چوبی، MDF (Medium Density Fiberboard) ، دارای خواص بهینه شده است و بیشترین استفاده را دارد. جزو فرآورده‌های چوبی محسوب می‌شود و نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید و در نهایت روکش می‌گردد. از مزیت های این استند ها می توان به هماهنگی آن با محیط ، تنوع بالای ساخت و شکیل بودن آن اشاره کرد. انواع استند رومیزی، استند ایستاده، استند دیواری با این متریال قابل ساخت میباشند

یک استند زیبا، با قیمتی پایین، از پلکسی گلاس محکمتر و نه مانند فلز گرانقیمت.

در بازار امروز، بسته بندی، قفسه فروشگاهی و چیدمان مناسب یک محصول به اندازه کیفیت خود محصول برای فروش از  اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برای نشان دادن  بهتر یک محصول تنها خرید استند فروشگاه کافی نیست و میبایست در مورد طرح و رنگ آن و تناسب آن با فروشگاه به نقطه نظر درستی رسید. پراستفاده ترین روش استند  برای محصولات کم وزن با فروش زیاد است، برای همین مکان قرار گیری آن باید در جایی باشد که به راحتی در معرض  دید مشتری قرار بگیرد.

دالاهواستندهای ام دی اف را از طراحی تا نصب با بالاترین دقت در برش و ساخت،تحویل شما می نماید.

از استندهای چوبی تولید شده توسط شرکت دالاهو استند می توان به: استندا محصولات شرکت  کاله ، استند  محصولات نکس کر، استند محصولات غذایی گلستان، استند  محصولات همراه اول ،استند محصولات هاتی نودل و… اشاره نمود.

نمونه کارها